tisdag 18 oktober 2011

Taskepung

Lookilooki. snygga läderaccessoarer. Mobilväskor, liten penningpung eller taskepung, läderband för mobilen eller till nycklarna. Från det stilsäkra Danmark förstås. Verivinci heter märket och säljs här. En iPhone-pung får gärna hänga runt min hals. :-)



Idag har jag klippt mig och färgat håret. Kom dit klockan 14 och klockan 17.30 satte jag mig i bilen igen! Hon är noggrann, min frisör. Och gravid. Elände. Kul för henne så klart, men nu när jag äntligen har hittat en frisör som kan mitt hår så ska hon försvinna ett helt år. Hon tipsade dock om två kollegor som jag kan gå till under tiden, får hoppas de kan blanda ihop de rätta färgerna när jag med mitt starkt rödpigmenterade hår säger att jag vill ha grått hår.

Annars så har jag tidningsvecka på jobbet. Riktigt roligt just nu. Tidningen ska hottas upp med nytt papper till omslaget, bli limbunden och ha betydligt fler sidor än idag. Jag ska även redesigna den så att den känns ny och lite mer up to date. Jag bara älskar mitt jobb när jag får såna här uppgifter! Nu ska jag läsa lite Ronja för barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar