tisdag 11 oktober 2011

Rolig sysselsättning

Ibland surfar jag runt på Google Earth och bara njuter av möjligheten att kunna titta lite närmare på världen. Ofta hamnar jag i USA. Som här på Sunset Beach, inte visste jag att det såg så häftigt ut med de gigantiska husen slingrandes längs kanalerna, där alla har en egen båt utanför huset. Så vill jag bo. Kunna ta båten till ICA eller till jobbet. Vilken livskvalite.



Sen kan man hamna på ett liknande ställe fast på östra sidan, Jupiter, Florida. Där golfproffs som Jesper Parnevik och Tiger Woods bor. På näst sista bilden ser man Parneviks hus som har solstolar på stranden. Bilden längst ned, huset som är inringat där bor Tiger. Lite kändishusspotting.







Så läste jag just att härliga Emma har fått sitt första barn, en liten Leo. Stort grattis till dig Emma.

2 kommentarer:

  1. Måste vara fantastiskt att vakna upp där i solsken och glida ner till bryggan för en kaffe, me like : )

    SvaraRadera
  2. Tack för den snygga pluppen ! Tack också för kändisspott tipsen.
    Fin dag o solen.

    SvaraRadera