torsdag 30 juni 2011

The Sommarklänning

Fick tips från en annan blogg, FrökenBauers, var man kunde hitta finfina klänningar till bra pris. Hon länkade även till webbsidan, Fröken Söt. Det fanns så många att välja mellan, men jag kom till sist fram till två favoriter. Sen då?
Vad gör man då om man sitter ute i förorten och har ingen möjlighet att snabbt ta sig in till stan? Man ringer sin käre D som arbetar på Södermalm och berättar om att det är rea, det finns många shopaholics out there, det bloggas om klänningen osv. Man gör alltså en riskbedömning och därefter ber man D att springa snabbt.

Det gjorde han, min D. Sen ringer han från affären, fotar, messar bild, får klartecken och jag ute i förorten kan pusta ut. Skön tillvaro, inte sant. Av dem ovan tog jag den i mitten. Imorrn blir det ett besök till, för klänning nr 2, blommig till vänster eller en småprickig.
Jättefin kvalité och fint skräddad, 250 kr styck.

1 kommentar:

  1. Lycka till med klänningen imorgon , fin som tusan . Synd att min Barbamamma midja inte gör sig i en sådan snygg sak!

    Psst mannen min sitter sen ett par timmar och läser kartor över alperna ...vi har helt enkelt olika intressen!

    Kram

    SvaraRadera