fredag 17 juni 2011

Black & white


I nästa vardagsrum vill jag ha mycket svart-vitt + jordfärger. Här sekretär där man kan sitta och surfa, från Two Shabby Chicks, 4 200 kr. Härlig matta att borra ner tårna i, från IKEA 170x240 cm, 1 795kr. Svart sideboard även det från IKEA, 1 995 kr. Lykta från Two Shabby Chicks 550 kr och spegel från samma ställe, 575 kr. Skål i silver från TineK Home, 440 kr. Mjuk härlig soffa för två i rokoko-stil, Aprilia Interiör, 9 475 kr. Två fåtöljer från KA International, Karlavägen 51 Stockholm. Olivträd i mässingskruka från Svenskt Tenn, 29 cm i diameter 1 800 kr.

2 kommentarer:

  1. En massa snygga saker till nästa vardagsrum men jag ser inga puffar!

    Fin lördags kväll på dig / Carina

    SvaraRadera
  2. Nä jag blundar när jag ser en. Men så såg jag en fin med kelimtyg hos Ilva, så nu kan jag inte sluta tänka på den trots att jag ska sluta tänka på puffar.
    Ha en härlig lördagskväll du med! Katarina

    SvaraRadera