tisdag 19 april 2011

Trendig eller kris?



Kan inte hjälpa det, men jag är överförtjust i djur- och leopardmönstrade kläder. Nu har det ju varit inne sen en tid tillbaka så jag kanske inte behöver känna att det är ett ålderstecken. Att man närmar sig 40 och vill liksom raffa till sig. Nu är det som sagt ”inne” så jag borde ju slå till på något plagg. Och känna mig lite raffig. ;-)

1. Omlottklänning från Vera Velour. Gillar allt som går omlott.
2. Raffig klänning från HM. Fanns inte på deras webb men jag såg den idag i en HM-butik.
3. Sjal från Ester Elenora, denna Zebra Silk.
4. Cardigan med fina silverknappar, HM.
5. Kjol från HM.
6. Cool jacka från Stine Goya. Tänk med ett par slitna svarta jeans och hudfärgad/ljusaprikos t-shirt under.

3 kommentarer:

  1. Kör på bara med det djuriska !. Själv skaffade jag en sladdis vid 42 och på det viset fick jag hänga med lite yngre mammor. Men däremot så har orken för det lilla extra piffet inte infunnit sig som småbarnsmamma!

    SvaraRadera
  2. Jo jag ska nog slå till, så blir jag lite inne på köpet. :-) Å en sladdis vid 42, vad härligt! Jag är 39 nu och har ännu inte helt "stängt dörren" till ett tredje. Men å andra sidan är det väldigt skönt att barnen nu klarar sig själva mer o mer. Ja, vi får väl se.

    SvaraRadera
  3. Mina stora pojkar var 16 och 18 år när lille Lille Valdemar dök upp. Håller med om att det är himla skönt att barnen blir mer självgående , men jag antar att jag hade glömt bort det då . Nu är jag väl uppdaterad igen!

    Lycka till med kläderna !

    SvaraRadera