tisdag 5 april 2011

In love


























In love with Ilva. Så mycket fint i Ilvas nya katalog. Mattorna bakom hästarna är ju helt fantastiska, likaså vitrinskåpet, sätta ihop två stycken och få ett långt sideboard. Och hur cool var inte trädgårdsmöbeln i plast?


























Soffan bara älskar jag! Jag kan tänka mig två stycken mitt emot varandra med randiga avlånga bolsterkuddar och bara murra ner sig i. Hur var det nu, köpte jag nyligen ett funkisradhus eller inte. Passar de in? Nu är jag ju kär. Måste få  ihop detta.

2 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint det fanns i deras nya katalog , tack för tips!

    Spretig stil? , jo tack här har du en till!

    Fick jag bestämma skulle jag bo i en herrgård där inte ett rum var det andra likt.

    Carina

    SvaraRadera
  2. Ja visst fanns det! Ja jag har egentligen samma tänk, vill inte ha en röd tråd i mitt hem utan varje rum står för sig själv. Men kök och vardagsrum som ligger intill varann har samma stil.

    SvaraRadera