onsdag 14 december 2011

Ungdomstjafs


Oh dear. Jag zappade runt lite igår framför TVn och hamnade på 5:an runt 21-snåret. Det var en Twilight-film och såsom jag tidigare tänkt om hela Twilight-hysterin, ”suck, urlöjlig ungdomsfilm om varulvar. Kommer jag aldrig att titta på”.

Det gick någon minut bara, sen var jag FAST

Jag FÖRSTÅR nu alla dessa skrikande ungdomar som bara vill ha mer. Phiu..så bra den var! Jag bara satt och väntade på den där kyssen som aldrig verkade komma, men sen. Upp i trädtopparna och hjälp! Vilken kille.
Så nästa gång skådisarna befinner sig i Sverige lär jag nog sitta där i min sovsäck utanför Globen för att komma först in. Så kan det gå.

4 kommentarer:

  1. Förstår precis! Jag har bara sett första filmen men hjälp vad jag fastnade i böckerna, sträckläsning och jag ville aldrig lämna omklädningsrummet på jobbet utan bara sitta kvar och läsa läsa. Såå bra,
    Malin

    SvaraRadera
  2. Glöm inte skriva "bite me" i pannan som brudarna gjorde när han var senast :-)

    Har bara sett första och den var riktigt bra. Då visste man inte att det skulle bli en trilogi av filmen och denna enorma hysteri.

    Gillar vampyrfilmer överlag. Det har gjorts så många riktigt bra på temat. Självaste George Clooney har varit med i en också! Om du inte har sett "From Dusk Till Dawn" ännu kan jag verkligen rekommendera den. Quentin Tarantino, Harvey Keitel och Juliette Lewis m fl är med. Välgjord och brutal.

    Trevlig kväll och kram!

    SvaraRadera
  3. Hej Malin. Böckerna. Ok. Jag får börja där. Brukar vara bäst. Det blir perfekt att önska sig i julklapp.
    Katarina

    Hej Lotta. Bra, lär mig. Bite me. Oj så busigt. Men jag FÖRSTÅR dem. Så han har varit här, attans. Nästa gång då. Följer du med? Bite us!

    Tack för andra tips. Nu har jag att göra.
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Haha! Dödsroligt. Du lär inte köa utanför Globen, jag lovar det är inte värt det. Men filmerna och böckerna - bara att lägga sig på rygg och ge upp för visst blir man fast. Jag erkände sent min last då jag upptäckte att ALLA ANDRA också älskade...
    Hoppas du haft en härligt jul/nyår. Kram Anna

    SvaraRadera